Tak Dengar nasihat suami

tak dengar nasihat suami

——————————————————————————–

TAK DENGAR NASIHAT SUAMI
‘Sampai nanti talipon abang’,itu pesan Abang sahak pada isterinya kak zai
ketika kak zai bertolak naik bas semalam untuk melihat anak perempuan mereka
yg terlibat kemalangan kecil. Kini kak zai telah pun berada di bangi
menumpang di rumah budak lelaki kawan sekelas iza anaknya. Nak tumpang rumah
budak perempuan semuanya tinggal dalam kawasan asrama dalam kampus. Mujurlah
budak man kawan iza baik hati bagi tumpang rumah mereka kerana pelajar
lelaki ada yg tinggal diluar. Kak zai pun rasa tak segan kerana umur man pun
macam baya anak2 nya jugak. Man pun baik hati suruh kak zai guna talipon
untuk talipon abg sahak di kedah.
‘ iza sihat dah, cedera tak teruk sangat, ni zai umah kawan along ni, abg
jangan risau le, mcm anak2 je depa pun,bebudak belaka’, kata kak z bila abg
sahak marah2 tumpang rumah budak lelaki. ‘ala abang, saya dah dekat 47 dah,
mcm mak depa je abg risau sangat’.
‘ ye la, badan hang nampak lawa lagi, kut depa geram kat hang nanti depa
rogol hang mana tau…budak 18 tahun pun depa ada nafsu tau tak’. Abg sahak
masih risau juga. ‘ isss abg ni, geram apa nya…tak kan la depa nak geram
lubang orang tua ehh..abg pun mcm tak berapa minat kat lubang saya..tak kan
depa plak nak’. Kak z menenangkan kerisauan abg sahak. ‘depa cakap apa kat
hang’ Tanya abg sahak lagi. ‘tak ckap apa la..depa ingat zai kakak iza je,
nampak muda depa kata’. ‘haaa, tu abg kata depa geram jugak tengok badan
hang, tu depa puji tu’. Abg sahak menunjukan kerisauan nya. ‘ iss..tak lah
abg, depa mcm anak2 kita je’. Balas kak z.
hari berikutnya kak z terbangun pukul 10, setelah tidor di hospital menunggu
along kak z tidur setelah balik rumah man pagi itu. Setelah mandi dan
berpakaian, kak z kedapur. ‘Makcik z minum la, sarapan man dah sediakan’.
Kata man sambil merenung kak z yg berkain batik dan ber t-shirt pagi itu.
Dah 3 hari kak z duduk rumahnya, dan dalam hati memuji kak z yg nampak tak
makan tua. Mungkin badan kak z kecik, putih dan jenis badan tak gemuk walau
tua masih nampak mcm muda lagi. ‘tak boring ke man duk sorang2 sewa rumah
ni’. Kak z mula berbual. ‘ dulu ada kawan mkcik, tapi dia cuti sem, tu jadi
tinggal sorang, kadang2 ada kawan2 datang lepak2 sini mkcik. Pakcik kenapa
tak datang sama makcik?’. ‘pakcik kau sibuk manjang, keje dia tu kadang kena
pi sana sini. Lama ke kenai along’. Tanya kak z. ‘ ala kawan sama2 masuk
belajar le mkcik, tu tak sangka makcik ni mak along, nampak muda lagi’. Man
mengusik. ‘isss..mana muda aiiih, dah tua pun..hehe.’ kak z gelak dengar
pujian man. ‘ mana tua mkcik ni, tengok elok je badan mkcik, tentu org laki2
suka usik mkcik kan…’ man usik kak z lagi. ‘iss…memang la org laki ni suka
usik..usik ada makna tu man…’. Balas kak z. ‘ye la.mkcik pun badan tinggi
lawa je’. Kata man. ‘ mana tinggi nya,kalu berdiri ngan man,agaknya mkcik
had bahu man aja…’ . balas kak z. ‘mari mkcik berdiri…kita tengok’. Kata
man. Kak z berdiri tepi meja makan, man mendekati kak z, ‘besar nya badan
man banding kak z’. kata kak z sambil berhadapan dekat dengan man. Man
rapatkan badan depan kak z. ‘ye la…kecik je mkcik kan…geram plak saya dekat2
mckcik ni..hehe’. .man gelak kecil.
‘iss…hang geram apa plak kat mkcik ni….mkcik dah tua laa.’ Jawap kak z
membalas gurauan man.
Tiba2 man himpit badan kak z ke meja makan, dia peluk kak z dan mencium pipi
kak z bertalu2. tergamam kak z kena peluk begitu, ‘ mannn..mann…apa wat
mkcik cam niii…’
‘ man tak tahan mkcikkk….man tak tahan tengok bdan mkcik…’kata man sambil
dia mengankat kak z duduk tepi meja makan. Kak z menolak dada man, cuba
menahan man dari memeluknya. Man pula terus merapati kak z dan kain batik
kak z diselak dan di gulung ke atas hingga kak z telanjang dari pinggang
peha ke bawah. ‘maannn….jangan wat makcik cam ni….!!! Malu mkcik man bukak
kain mkcik..!makcik tak berkain dah nii…!! ‘kak z cuba menyedarkan man yg
dah bernafsu. ‘maaf mkcik z, man tak tahann sangatt nii….sekali pun jadi
la.. man nak merasa jugakk !!!’. sambil berdiri di celah peha kak z, man
seolah tergamam melihat cipap kak z yg kecik, putih, tembam dan licin tak
berbulu. Berdebar hati man bila melihat cipap depan mata, tak sama debarnya
melihat cipap mat saleh dalam cd blue yg ditontonnya. Ini cipap perempuan
umur 40han,depan matanya. Dengan rakus man memegang dan mengusap cipap kak
z. Diusap2 nya sambil jarinya merasa sentuhan bibir cipap buat pertama kali.
‘mannn…jngan laa…malu mkcik mman buat mkcik camni….’ Kata kak z cuba
meredakan nafsu man. Kak z hanya mmpu berdiam sambil merenung kosong ke sisi
dan membiar saja jari2 man yg mula masuk mengorek2 cipap nya. Dia tau
anakmuda ini belum pernah jumpa cipap. Dia tau dari cara rakusnya jari man
mngorek2 cipapnya yg kering itu. Dia tk daya menahan man, oleh itu kak z
hanya diam merenggangkan pehanya agar tak sakit bila dikorek jari man dalam
cipap nya yg kering itu. ‘aduhh man, sakit mkcik man wat camni…’ keluh kak z
bila sekali2 jari itu mengorek dalam cipapnya. Kak z mengangkat lututnya
meluaskan kangkang agar tidak sakit cipapnya yg terus dikorek jari man.
Matanya merenung ke sisi untuk mengelak renungan man yg memerhati mukanya
sambil jari terus mengorek dan menguli cipapnya itu. Malu kak z bila
cipapnya, iaitu alat paling sulit dirinya yang hanya suaminya saja pernah
menyentuhnya kini di pegang malah dikorek dengan geram oleh budak muda
seperti man. ‘tak tahan saya mkcik, first time dapat pegang cipap…!! Kata
man sambil sebelah tangan memeluk belakang kak z, sebelah lagi mengorek
cipap kak z.
tiba2 man berhenti mengorek, dan terus melondehkan seluar treknya. Lalu
terpacul lah batangnya yg tegang keras dan stim itu. ‘issshh…besarr nyaaa
batang budak ni….teruk aku aku kalau dia masuk ni!! Jerit kak z dalam hati
sebaik melihat batang man…tegang, keras, panjang dan besar…air mazi dah
meleleh dihujung batang man. Serentak dengan itu, man terus memegang
batangnya dan menghala mencari lubang cipap kat z. ‘mann..jangan maann…mkcik
tak mauu…’ rayu kak z mengharap. ‘saya tak tahan makcik…nak rasa jugak cipap
makcikk….saya tak pernah main lagi makcik…kejap je makcikkk..!! balas man.
Terus dia menolak batangnya masuk lubang cipap makcik z…’isskk
iskkk…mannn….sakit mkcik man….aduuu..mann…aduuu…sakitttt..pelan2
sikit..jangan tolak kuat kuatt…sakit makcikk mann…’ kak z merintih, hampir
telentang atas meja, kedua tangannya berpaut pada lengan man yg tegap, agar
tidak telentang. Perit pedih rasa cipapnya ditujah batang man yg besar
panjang itu, jauh beza dari saiz batang abg sahak suaminya. Tambahan pula
cipapnya tak cukup basah walau dikorek oleh jari man tadi.
‘ooohhhh…makcik…sedapppnyaaa…’ keluh man, yg baru saja hilang terunanya
dalam cipap kak z. tak sangka dia cipap kak z begitu ketat lagi walau dah
anak 3 dan dah umur 40 han. Dengan 2 kali tekan batang nya santak sampai
kepangkal masuk dalam cipap kak z. sambil memaut pinggang kak z, man mula
menghenjut, ‘oohh…sedapnya makcikkk…ooohh ooohhh…’ erang man, sambil
merenung mata kak z. kak z memaling muka ke sisi malu untuk merenung muka
man, malu kerana memikirkan dirinya sedang menadah cipap memberi nikmat
kepada batang anak muda ini, yg sangkanya macam anak padanya. Sesekali man
tunduk melihat batangnya keluar masuk cipap kecik kak z. sesekali pula dia
menatap muka kak z, dan nafsunya semakin galak bila sesekali dia melihat
mata hitam kak z hilang, yg nampak mata putihnya sahaja. Cipap kak z pula
semakin sedap dan semakin licin rasanya. ‘aduu..aduuu…uhhhh..uhhh….’ kak z
mengerang sayu…senak, padat dan sesekali sedap dirasainya, tak pernah dia
menyangka cipap kecik nya ini akan ditujah batang sebesar ini. Sangkanya
hanya batang suaminya saja yg akan menujah cipapnya, tapi kini batang lain
pula yang masuk, dan batang ini pula lebih besar, panjang dan keras. ‘
mann…aahh…sudah laaa….tak larat dah mkcikk nahan ni…man pun dah merasa dah
cipap makcik, man cabut yee…’ rayu mkcik z. ‘ kejap lagi mkcik…jap je lagi
ni…aahhh aahhh aaahhhhh..sedapni mkcikkk!!’ man terus menghenjuit laju. Kak
z tau man dah dekat nak sampai, ‘MAKKKCIKKK…SEDAPPPNIII…AAGGHHH AGHHHH…!!!
Uhhhhhhh..oohhhhh..’ man terpancut sudah. Terbalik mata kak z menerima
tusukan paling dalam btang man yg besar panjang itu, dan cipapnya terkemut
kemut menerima pancutan deras airmani budak bujang teruna itu. Tak sama mcm
pancutan lemah suaminya. Suam2 panas rasa kak z dalam cipapnya. Man memeluk
kak z erat, sambil melepas saki baki nikmatnya, batangnya masih terendam
dalam cipap kak z. kak z pula seolah olah tidak sedar dia juga memeluk man,
kakinya berbelit dipinggang man. Itu reaksi spontan kak z bila menerima
pancutan airmani tadi, hingga tak sedar dia pula memeluk man dan mengemut
ngemut cipapnya pada batang budak muda ini.
‘maafkan saya mkcik z, saya tak tahan sangat tadi…’ bisik man ditelinga kak
z. batang nya masih berdenyut denyut dalam cipap kecik kak z. ‘tapi cipap
makcik z memang sedapp..best sangat sangat…saya melancap pun tak sama sedap
camni’ bisik man lagi. Kak z diam, dia menegakkan badan nya duduk tepi meja.
Perlahan dia menolak badan man merenggang, dan perlahan lahan man menarik
keluar batang nya dari cipap kak z, sambil mata kedua duanya melihat batang
man tercabut dari cipap kak z. terlopong lubang cipap kak z selepas batang
man di cabut. Air mani meleleh pekat dicelah bibir cipap kak z. Kak z turun
dari meja, meninggalkan kain batiknya, dan berbogel separuh badan menuju
bilik air. Pedih rasa cipapnya semasa dibasuh tadi. Memang besar batang
budak ni, fikir kak z…tak sama mcm batang laki aku, fikirnya lagi.
Sebaik kak z keluar bilik air, man menghampiri kak z, ‘ni lap ngan towel ni
makcik…’. Man menghulurkan towel, matanya merenung cipap kak z yg masih
basah lepas dibasuh. Sambil tertunduk tunduk, kak z mengelap cipapnya dan
berjalan masuk biliknya. Selang 5 minit, Man tiba2 masuk ke bilik dan
memeluk kak z dari belakang, dan mendorong kak z meniarap atas katil. ‘mann
apa lagi niii…dah la…jangan buat mckik camni…’kak z merayu. Man membetulkan
dirinya berada celah kangkang kak z dan mendatangi kak z dari belakang, dia
menarik pinggang kak z agar kedua peha kak z berada atas pehanya. ‘saya nak
sekali lagi makcikkk…’ kata man bernafsu. Dalam keadaan meniarap, dan peha
terkangkang atas peha man, kak z merasa man mula meletak batangnya ke lubang
cipapnya. ‘ aaahhhh…makcikk…aahhh..’ man mengerang sambil menolak masuk
batangnya. Dan kak z tahu, dia akan kena balun sekali lagi, memang batang
budak muda cepat tegang semula. Sekali lagi kak z kena tujah cipapnya, kali
ini dari belakang pula…’aduuu..mannnnnn…pelann sikitt mannn….teruk mkcik cam
nii…’ keluh kak z. ‘aahhh mkcikkkk…sedapppnyaa makcikkkk..’ man mengerang
sambil henjut laju. Dia semakin rakus bila merasa kak z melawan menggoyang
punggung kebelakang bila man menujah batang nya. Tak sampai 5 minit man
merasa badan kak z tersentap sentap, ‘aarkk aarkkk…arrkhhh…maannn…aarrkkk
arkkk….’ Kak z mcm orang tercekik. Badan nya tiba2 longlai. Man makin rakus
bila terasa batangnya dibasahi air kak z… ’makcikkk…aargghhhhh…makkcikkkk…
sedappppp makcikkk….!!’ Erang man bila terasa cipap kak z mengemut ngemut
batangnya. Kak z sudah macam bersujud atas tilam, punggungnya terlentik
menonggeng menahan tujahan batang man dalam cipapnya. Longlai badan kak z
kerana tadi dia sampai kemuncaknya, kak z tak dapat menahan diri dari merasa
sedapnya kena batang muda. Walau suaminya masih menyetubuhinya,tapi agak
jarang sejak akhir2 ini kerana mungkin abg sahak dah jemu. Kini batang muda
sedang menujah cipapnya, batang yang lebih panjang, besar dan keras.
Sehingga dia tak mampu menahan klimax nya tadi.
Kini man mula menguli tetek kak z yg masih bert-shirt. Sungguh bernafsu man
membalun cipap kak z, seksi sungguh man melihat kak z yg bebrbogel pinggang
ke bawah, masih bertshirt ini menonggeng menahan cipapnya. Melihat cipap kak
z yang bercukur licin, man tau kak z menjaga cipapnya dengan elok untuk
dinikmati suaminya. ‘sedapppnya makcikk….man nak pancut dah
niii…aaagghhhh..agghhh…makcikkk…aagghh’. man mengerang kuat.
‘aahhh..ahhhh…mannn….aarrkk..arrkkkk…’ kak z sekali lagi macam teresak2,
cipapnya mengemut ngemut.”aaarrkkkkkk…aarrkkk..’ kak z sampai lagi.
‘makcikkkk..mann nak pancutt niiii…aarrghhhh…’ spontan mendengar erangan
itu, kak z menghulur tangan melalui celah kangkangnya dan memegang telur
man, dan kak z mengurut2 buah zakar muda itu.
“AAAGGHHHH..MAKCIKKKK…AAGGHHH…!!’ man menekan batang santak dalam cipap kak
z, dan kedua kalinya memancut airmani dalam cipap tua kak z.
kedua2 nya tertiarap, termengah2 macam baru lepas berlari. man meniarap atas
belakang kak z. batangnya masih berdenyut terendam dalam lubang cipap kecik
kak z. kak z lembik macam pengsan, cipapnya terasa penuh diisi batang besar
man. Punggung kak z sesekali bergerak2 bergesel ari2 man, geli rasa
punggungnya yang putih itu terkena bulu man itu. Cipapnya pula sesekali
mengemut batang besar man. Sambil meniarap ditindih itu,kak z teringat juga
kata2 suaminya yg bimbangkan kak z menumpang rumah budak lelaki. Walau budak
muda dan anggap macam anak, suaminya tahu badan kak z boleh menaikan nafsu
sesiapa juga. Cuma kak z saje tak sangka nafsu mereka sehingga ingin
menyetubuhi nya. Kak z sangka paling tidak pun mereka akan melancap saja
bila geram melihat tubuhnya. Tapi kini cipap kak z dah pun diterokai batang
lain dari suaminya.
‘makcik z ok ke…’ man bebisik pada kak z. ‘eeemm…’ itu saja jawapan kak z.
Sambil meniarap atas kak z, man masih membiarkan batangnya terbenam dalam
cipap kak z. sesekali merasa cipap, biar balun puas2, pikir man. Tak sangka
cipap perempuan dah 40han ini masih ketat dan nikmat. ‘sedap betul cipap
makcik..ketat la mkcik’. Bisik man. ‘ bukan cipap mkcik yg ketat, tapi
batang man tu yg besar sangat, makcik anak tiga dah…mana la ketatnya lagi’.
Balas kak z lemah. ‘man nak lagi seround makcik…’ man berbisik. ‘isss…man
ni, kuat betul laa…lembik makcik dah man balun.’ Kak z mengeluh lemah,
terasa batang muda dalam cipapnya itu mula menegang lagi. Elok man baru nak
mula menggoyang, telepon di kepala katil berbunyi. Kak z terus menelentang,
batang man tercabut. Masih di celah kangkang kak z, man sambil merangkak
atas badan kak z cuba mencapai telepon.
‘helo, ..yer…saya man…ye ye pakcik, tunggu saya panggil makcik jap..’ man yg
masih berada dicelah peha kak z menekup gagang telepon..’ suami makcik…’ man
berbisik…dan menunggu beberapa saat, baru man beri gagang pada kak z.
‘ heloo..w;salam abangg…’ kak z menjawap. Menahan nafas ketika man
memasukkan semula batang ke lubang cipapnya yang tersedia menadah kerana
kini kak z dah menelentang.
‘aaa…sihat…abg sihat kee…ooo…petang ni z pegi lagi tengok iza, ..ye…ni
rehat2 je kat rumah budak man ni..’ kak z berhati2 menjawab membohongi
suaminya, sambil mata merenung man yg sedang menyorong dan menarik batang
keluar masuk cipapnya perlahan lahan.
‘ iss tak laa abaanngg…abg risau sangat, tak kan budak man tu nak buat z
camtu….’ Terlihat sekilas senyuman kak z merenung man, ketika dia menuturkan
kata2 itu. Kak z menggeleng kepala kepada man ketika man menggosok2 biji
kelentit nya dengan jari..sambil batangnya disorong tarik. ‘alaa..abg ni
risau sangat ye, oooo..abang risau dia balun cipap z ke…abg niii…ala cipap z
dah puas abg balun dah…alaa…budak2 bang, bukan besar mana pun batang dia
bang..’ kak z senyum lagi melirik pada man. Mendengar itu, man menguatkan
hayunan batang nya ke cipap kak z. ‘ alaaa abang ni…jauh ni baru abg risau
kat z ye..masa dekat abg taknak pula cipap z selalu’ kak z berbual ngan
suaminya seolah2 mau menaikkan nafsu man. ‘aahhh
abggg..aahhhh….abannggg..man rogol z abangg…ahhh..aahhh..’ kak z membuat
bunyi2 begitu dalam telefon.
‘ zaii…zaiii..! betul ke dia rogoll nii…budak tu kat mana?’ terdengar suara
abg sahak dalam telepon itu. ‘alaaa..abg ni…z saja usik abgg…’ kak z ketawa
kecil. Cuma abg sahak tak tahu, memang ketika itu man sedang membalun
cipapnya dengan rakus kerana geram mendengar kata2 kak z dengan suaminya.
‘Abanggg…sedappp abanggg…aahhhhhhh..’ kak z teruss bermain kata2 dengan abg
sahak.
‘iss..zaii ..jangan memain cam ni, risau abg dengar, rasa macam budak tu
sedang balun cipap z aja’…jawab abg sahak.
‘ hehe..tak lah abang…z me..main..jee..abg..’ kata kak z, sambil menahan
sedap cipapnya di tujah batang man. Dan akhirnya kak z mangangkat
punggungnya, ketika menerima pancutan airmani man, sambil memegang gagang
telepon. ‘aaaahh abanggg..ahhhhhh…aahhhh..’, kak z menikmati pancutan itu,
sambil mengatur kata2,’ z memain je abang, saja bagi abg rindu kat z ….’
Beritahu kak z pada suaminya, dan meletak gagang talipon.
‘aaaaahhhhh…uuhhhhh..’ baru kak z melepaskan keluhan nikmatnya yang sebenar.
Dan kali ketiganya man tertiarap kesedapan atas badan kak z. dan di kedah
sana, abg sahak meletak gagang taliponnya geram, geram isterinya memain2kan
nya dengan erangan sebegitu. Cuma abg sahak tidak tahu, isterinya mengerang
akibat cipap keciknya kena balun batang besar panjang budak muda. Dan di
kedah sana abg sahak bersiap2 untuk menjemput kak z. memang dia risau
isterinya menumpang di rumah budak bujang itu.
Kak z pula sedang bercelaru fikirannya. Dia seolah2 membenarkan man
merogolnya. Nak dikata kak z melarang, dia sendiri macam rela cipapnya
dijolok batang budak muda itu. Malah dia jadikan bahan gurauan dengan
suaminya tadi. Dengan cara dia mengangkang cipapnya tadi, kak z tau man akan
mendatangi nya lagi. Budak itu sudah merasa betapa sedapnya cipap kak z, dan
kak z pula tak melawan ketika man membalunnya kali kedua dan ketiga tadi.
Kak z tak berniat curang pada suaminya, tapi bila kena batang sebesar dan
sepanjang itu, kak z tak berdaya menahan sedapnya. Cuma setelah kena tiga
round tadi, terasa sakit2 cipapnya. Maklumlah, cipap yg kecik begitu kena
hentam batang teruna besar panjang. Bagi man pula, kerisauan kalau2 kak z
akan memarahinya hilang terus. Kalau kak z benar2 tak rela, tentu kak z dah
keluar dari rumahnya. Setelah melihat cipap kak z yg licin bercukur, man
tahu bahawa kak z paham tentang cipapnya itu untuk kenikmatan suaminya, atau
untuk mana2 batang yang mahu menggunakan nya.
Malam itu, ketika kak z mula baring untuk tidur, bdannya rasa ditindih. Kak
z tahu, man ingin menikmati lubang cipapnya lagi. Setelah dibogelkan, dan
setelah 10 minit teteknya diuli, cipapnya pula dikorek jari man. Kak z tak
berdaya menahan cipapnya dari basah bila dikorek begitu. Sedar2, batang man
dah memenuhi cipap kecik kak z. setelah 30 minit, isteri orang anak 3 ini
terkapar longlai kena penangan batang muda yg sedang kemaruk cipap. Selesai
saja man membalun kak z, dia bangun keluar bilik. Kak z yg masih terkangkang
dalam gelap itu memejam mata keletihan membiarkan airmani meleleh dari
cipapnya. Tak sampai 5minit, kak z terasa man menindihnya lagi, dengan
batang tegang terasa memasuki cipapnya. ‘aahhhh..mannnn..makcik letih lagi
ni…’ kak z cuba memujuk man berehat dulu. Namun batang yg menyucuk cipapnya
terus saja menghenjut, sambil mengucup bibirnya. Akhirnya,
‘aarrgghhhhhh..aarghhhh…’ sekali lagi kak z mengemut2 bila merasa air suam
memancut dalam cipapnya. Dan sekali lagi kak z terkangkang ditinggalkan
begitu.
Bila saja kak z nak melelapkan mata, sekali lagi terasa man mendatanginya.
Kali ini kak z terasa cipapnya di lap dengan kain kecil. Dan kak z tak
membantah bila man membalikkan tubuh kecilnya agar meniarap. ‘mannn….dah
laaa…makcik tak larat dahhh’. Kak z merayu. Namun budak muda itu terus saja
menarik pinggangnya agar punggungnya terangkat menonggeng.
‘aahhhhh….aduuu…mannnn….sakitt makcik man buat camnii….’ Keluh kak z bila
dengan rakusnya cipap nya di tujah batang keras panjang dari belakang. Dalam
keadaan longlai, kak z pasrah man menguli teteknya dengan kasar, sambil
cipapnya dijolok batang bertubi2. tersujud kak z dengan pipinya ketilam, dan
punggung menonggek menahan cipap untuk ditujah batang muda. ‘mannn….makcik
tak larat dahhh….dah 3 round dah ni..man makan ubat kuat ke..’ kak z
mengeluh lemah. Dalam keadaan hampir tertiarap, sekali lagi cipap kak z
dipancut airmani batang muda. Sekali lagi kak z ditinggalkan tertiarap tak
bermaya. Ketika ini kak z terbayang wajah abang sahak, rasa bersalah kerana
membiarkan cipap kepunyaan suaminya dimasuki batang lain.
‘maaannn…dah laaaa…….mati makcik cam ni….’ Rayu kak z bila kesekian kalinya,
kali ke 4, belakangnya ditindih. ‘mannn…dahhh la …pedih dah cipap makcik man
buat…’ kak z merayu. Kak z terasa jari2 man mengorek cipapnya, tapi jari yg
bersalut airmani itu kemudiannya menyapu airmani itu ke jubur kak z. dalam
keadaan masih tertiarap, kak z hanya patuh bila kakinya dikangkangkan.
Sekali lagi jari itu mengorek cipapnya, dan menyapu airmani itu ke lubang
jubur kak z. tiba2 kak z merasa batang keras pula dimasuk kan kecipapnya,
tapi segera pula dicabut. ‘maannn!! Apa man buat ni??’. Terjerit kak z bila
terasa batang keras yg baru dicabut dari cipapnya itu dihalakan ke lubang
juburnya. ‘janggannn mann…jangannn…makcik takmau main kat jubur, suami
makcik tak pernah buat camtu’…jerit kak z bila terasa batang itu mula
ditekan kuat ke lubang juburnya. Namun apakan daya kak z, badan kecilnya tak
mampu menghalang, bila punggungnya dipegang, dan batang keras itu mula
ditekan kuat untuk memasuki juburnya. ‘aadduuhhhh…mannn…sakit maaann….’
Jerit kak z bila batang itu mula masuk lubang punggungnya.
‘aduuhhhh..mannn..mannnn…taknakkk..mannn..’ jerit kak z sambil tangan
menepuk2 tilam menahan sakit bila batang muda besar panjang menceroboh
lubang punggungnya. Meleleh airmata kak z mengenangkan lubang juburnya, yg
tak pernah diliwat oleh suaminya itu, kini diliwat budak muda yg sangkaanya
boleh dianggap anak. Kak z menjaga juburnya untuk suaminya kalau dia
berkehendak, tapi suaminya takpernah meminta. ‘aduuu..aduuu…sakit maann…dah
la maann…’ rayu kak z dalam esakannya. Namun budak muda itu seakan lagi
bernafsu meliwatnya apabila mendengar rayuan kak z. akibatnya, tak sampai 10
minit tercemarlah jubur kak z dengan airmani pertama dalam punggungnya.
Setelah selesai, sekali lagi kak z menahan pedih bila batang itu dicabut
dari juburnya. Dalam keadaan lemah, dan bertelanjang, kak z rasa tangannya
dipimpin keluar bilik…lemah2 dan sakit2 cipap dan jubur kak z bila cuba
berjalan sambil dipimpin itu. Tak sangka oleh kak z man akan menutuhnya 3
kali di cipap dan sekali di lubang punggung. Betapa terkejutnya kak z bila
pintu bilik dibuka, dan ia memandang ke ruang tamu yg terang benderang
itu….kerana diruang tamu itu, sedang terbaring di sofa ialah….man dan 2
orang kawannya dalam keadaan bogel!!! Dan yg memapahnya? Seorang lagi kawan
man..juga berbogel selepas menutuh juburnya tadi. Baru kak z tau…cipap dan
juburnya telah dikerjakan bergilir2 oleh man dan 3 kawan2nya.
Tiba diruang tamu, man pula ambil alih terus memapah kak z, dan dibaringkan
meniarap atas seorang kawanya joe yg sedang terlentang dengan batang yg
tegak menegang. ‘wahhh..ni lagi bes ni…clear sikit main terang2 camni’ kata
joe. Man membetulkan cipap kak z atas batang joe…dan dengan mudah batang joe
menusuk cipap kak z yg penuh airmani itu. Setelah kak z tertiarap dengan
cipap ditusuk joe dari bawah, man menaiki punggung kak z,
dan…’mannnn…aduuu….sakitt makcik mannn…cukup laa…makcik tak mau dahh..’ kak
z merintih bila juburnya pula ditujah man dari belakang..dan kak z lemah tak
bermaya dikerjakan man dan joe…manakala zul dan ali gelak memerhati isteri
abg sahak ini dikerjakan depan belakang.
Kak z terlentang macam orang pengsan setelah man dan joe selesai. Namun
tangisannya menunjukkan ia sedar apa yg terjadi. ‘budak muda pun mereka ada
nafsu jugak tengok badan awak tu….sebab awak nampak muda lagi’. Terdengar
kata2 suaminya. Dalam esakannya, kak z merenung siling apabila zul pula
menindih dan membalunnya dan melepaskan airmani dalam cipapnya untuk kali
kedua malam itu. Dia hanya mampu terkangkang dan terlentang menahan batang
zul. Dan mata kak z merenung kosong bila giliran ali pula menutuh cipapnya
juga kali kedua malam itu. Jam 4 pagi, Ali sedang tekun mengerjakan cipap
kak z. namun ke empat-empat mereka dan juga kak z tidak menyedari ada
sepasang mata yg sedang mengintai dari luar…wajah abg sahak, melalui celah
cermin tingkap menjengah mengintai ke ruangtamu!! Ali yg sedang menikmati
cipap kak z terus menghenjut. Abg sahak seakan terduduk melihat cipap milik
isterinya sedang ditujah batang besar ali. Lebih kecewa abg omar melihat
man, joe dan zul yg berbogel atas karpet melihat ali mengerjakan kak z. mata
kak z pula sayu merenung siling sementara cipap sedang dikerjakan ali. Abg
sahak faham apa yg terjadi pada isterinya.
Setelah puas menghenjut, akhirnya berkeruh suara ali melepas nikmat semasa
melepaskan airmaninya dalam cipap kak z. hancur hati abg sahak melihat ali
tertiarap atas perut kak z. manakala kak z macam pengsan terkulai atas
kapet. Melihat keadaan ruangtamu itu, abg sahak tahu isterinya sudah puas
dikerjakan budak2 muda itu. Kaki kak z yg terkangkang hala ke tingkap itu
membolehkan abg sahak melihat lubang cipapnya yg semacam sudah ternganga.
Keadaan terang ruangtamu itu dapat ia melihat cipap isterinya terbuka, dan
airputih pekat meleleh dari cipap kecil isterinya itu. Ketika kak z yg
keletihan itu beralih meniarap, abg sahak tambah terkejut….bila melihat
lubang jubur isterinya seolah2 terbuka lubangnya !!. “isss….dia orang ni dah
balun depan belakang ke??”. Rungut hati abg sahak. Ketika abg sahak masih
terfikir2, dia melihat joe mula mendekati kak z yg masih meniarap itu dari
belakang. Dilihatnya joe meniarap atas punggung kak z…lutut joe menolah peha
kak z agar renggang….dan dengan tangan kiri menongkat badanya, tangan kanan
joe menghalakan batangnya yg tegang kearah cipap kak z yg meniarap. Setelah
beberapa ketika seperti mencari cari, joe mula menolak batangnya…masuk ke
lubang cipap kak z. hati abg sahak makin sayu melihat kak z yg hanya kaku,
menerima tusukan itu…dan seterusnya diam tak bergerak membiarkan joe
menghenjut cipapnya dalam keadaan tertiarap itu.
‘oooii..joe…takpuas lagi ke’….man menegur joe yg sedang menghenjut.
‘aku tak puas lagi ni…cipap makcik ni sedap betul laa….ketat je lagi walau
dah kena tutuh banyak kali’. Balas joe. Akhirnya joe tertiarap atas belakang
kak z, sambil punggungnya tersentap2 melepas pancutan airmaninya dalam cipap
kak z. abg sahak makin resah bila zul pula mendatangi kak z.
‘zul…dah le dulu, sian makcik z tak larat dah tu’. Tegur man.
‘alaa…aku bukan nak main cipap, aku nak main jubur pulak…aku tak rasa lagi
jubur makcik ni’. Jawap zul. ‘ali…tolong pegang peha makcik ni jap’, zul
minta ali membantu.
Ali membuka peha kak z, dan zul menghala batangnya ke jubur kak z.
‘aahhh…aduuu…aduu….ahhh…’ terdengar erangan kak z bila zul menujah juburnya.
Menggigil suara kak z menahan sakit bila juburnya kena batang ali. Di balik
tingkap, abg sahak dapat melihat bahu isterinya terhenjut2 dan sayup2
terdengar esakannya. Kak z tak sangka kedegilannya mendengar nasihat
suaminya menyebabkan ia menjadi mangsa kenduri sex budak2 muda ini. Sudahlah
badannya kecik, kena pula 4 batang yg besar2 panjang dan cukup tegang pula.
Akhirnya ketika subuh hampir tiba, sekali lagi jubur kak z diisi airmani
zul. Sebaik saja zul mencabut batangnya dari jubur kak z, ali pula mengambil
tempat. Dan ali, orang yg pertama meliwat jubur kak z dalam bilik, yg kak z
sangka kan man…sekali lagi membalun jubur kak z dengan rakus.
Ketika terjaga, kak z yg masih keletihan dan masih samar2 pandangannya
terasa seseorang mengelap cipapnya. ‘tak nak dahhh…jangann…makcik tak nakk
dahh…!!’.jerit kak z menepis2 tangan yg mengelap cipapnya.
‘zaiii..zaiii…diamm..diammm…abg ni abggg nii..!!. abg sahak cuba
mententeramkan isterinya.
‘abanngggg…’ jerit kak z memeluk abg sahak…tangisannya menjadi jadi. Tadi
ia menyangkakan budak2 muda itu yg ingin menyetubuhinya lagi. Rupanya
suaminya sedang membersihkan cipapnya yg penuh dengan airmani, juga juburnya
yg nampak kesan airmani bercampur darah. Kak z menekup muka ke dada abg
sahak. Malu dengan keadaan dirinya yg baru dikerjakan budak2 muda itu. Malu
dengan keadaan cipapnya yg dah terbuka,dengan juburnya yg berdarah. Tentu
suaminya tau bahawa cipap kak z dah dinikmati batang lain. Malu juburnya
juga telah diliwat oleh lelaki lain. Lagi malu kalau suaminya tau kak z
telah menikmati batang muda itu pada awalnya. Lagi malu kalau abg sahak tau
betapa kak z menggoyang punggungnya ketika man mendatanginya dari belakang
semalam.
‘zai meniarap, abg nak lap jubur z’, abg sahak mengarah isterinya.
‘tonggeng sikit punggung ni..’ kata abg sahak lagi. Kak z patuh menonggeng
punggungnya menunggu abg sahak mengelap juburnya. Sebaliknya abg sahak tidak
mengelap, tapi dia melondehkan seluar dan seluar dalamnya. Abg sahak
merapatkan batangnya yg dah tegang ke jubur kak z.
‘abaanggg…apa abg buat niii..’ rintih kak z. belum sempat kak z menyedari,
abg sahak dah meletakkan batangnya ke jubur kak z dan terus menekan.
‘adduuu bang…jangan banggg…sakit z abg buat cam niii…’ rintih kak z. namun
abg sahak terus dengan niatnya meliwat jubur kak z..’aaduuu bang…skit
bang…jangaan
abangg…!!’ kak z merayu.
‘aagghhh…diam z…abg nak balun jugak jubur hang ni…budak2 tu dah puas
balun..hang diam je tadi abg tengok!’. Jawap abg sahak yg seperti kerasukan
menutuh jubur kak z. sekali lagi kak z teresak2 menahan pedih juburnya
diliwat suaminya sendiri.

About these ads

Leave a comment

No comments yet.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.